hétfő, február 13, 2023

Start

Sziasztok! 😊

Igen, jól látjátok, hosszú idő után végre ismét itt vagyok egy új történettel! 🎉🎆 Remélem, mindenkinek tetszeni fog, nem meglepő módon én imádtam, amikor először olvastam.
Mindenek előtt szeretném megköszönni itt is a szuper fejlécet Perrie-nek, az ő blogjuk ITT található.
Bocsánat a két év kihagyásért, nem terveztem ekkora szünetet tartani, de elég sok minden történt ez idő alatt, mozgalmas időszak volt. A lényeg, hogy most már újra itt vagyok aktívan 😊
A történetet már korábban befejeztem, tehát remélhetőleg nem lesz csúszás és hetente tudok jelentkezni a fejezetekkel.

Ahogy minden blogomnál megszokhattátok, jönnek a szokásos információk a sztori előtt, amik még mindig érvényben vannak, kérem, hogy mindenki olvassa el:
  • Mindig elmondom, szóval tutira mindenki tudja már, de biztos, ami biztos, most is elismétlem, hogy nem én írom ezt a történetet, csak fordítom!
  • Természetesen engedélyt kértem az írónőtől, tumblr-ön váltottam vele üzenetet, ha valakinek nagyon kell, szóljon és elküldöm a screenshotot 😀
  • Aki nem szereti Larry Stylinsont, az ne olvassa a blogot, nem kell ide feleslegesen az utálkozás és veszekedés!
  • +18-as rész ebben a történetben is lesz, aki nem szeretne erről olvasni, az vagy hagyja el a blogot most, vagy majd azokat a részeket hagyja ki 🔞
  • Igyekszem a részeket továbbra is a megszokott módon péntek-szombat környékén hozni, mikor hogy sikerül, de inkább pénteken. Ha valami miatt mégsem tudnám, akkor azt persze előre jelezni fogom a részek előtt, és akkor kicsivel előbb vagy később hozom a fejezetet. Ez akkor maradhat el, ha hirtelen közbejön valami, de szerencsére ez ritkán fordul elő.
  • Itt is szeretném leszögezni, hogy nem másolok sehonnan még mindig, semmilyen más fordításról, ha van, szóval aki emiatt akarna panaszkodni, az ne tegye.

Azt hiszem, szó volt minden fontos dologról, ha bármelyik ponttal kapcsolatban merült fel kérdés, írjatok nyugodtan, amint tudok, válaszolok!
 
A következő bejegyzésben hozom a további részleteket a történetről! 😘

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése