hétfő, február 13, 2023

Intro

Itt is vagyok a további infókkal a történettel kapcsolatban. Lássunk is hozzá 🤗


Összefoglalás:
Alternatív Univerzum. Harry Styles egy MI6 ügynök, akinek az a feladata, hogy megtudja, ki akarja megölni a miniszterelnököt. Louis Tomlinson egy keresett, profi bérgyilkos, akit az MI6 bérelt fel, hogy ölje meg azt, aki meg akarja ölni a miniszterelnököt. Louis nem kedveli a kapcsolatokat, de kedveli Harryt. Közreműködik Niall, mint az irányítójuk [handler: olyan személy, aki tanácsot ad vagy irányít valakit a munkájában, főleg olyat, aki fontos vagy híres], Liam, mint Harry főnöke, és Zayn, mint Harry haverja.

Tehát erről fog szólni a sztori, rendkívül izgalmas lesz, ennyit mondhatok 😉 Nekem rögtön megtetszett, kíváncsi vagyok, mi lesz a ti véleményetek. Egyébként 11 részből áll, túl kevés, ha engem kérdeztek, de eseményekben nem lesz hiány 😏


A következő infókat a történet írónője is közzétette, ezért én is így teszek, illetve pár hasznos aprósággal egészítettem ki: 
  • A történetet a James Bond sorozat, a Johnny English filmek és más kém/akciófilmek ihlették. Egy másik ihletforrás volt a The Cab-től az „Angel With A Shotgun”.
  • Bár az írónőt a fent felsorolt dolgok ihlették, nincsenek lemásolt jelenetek/történetrészek.
  • SIS (Secret Intelligence Service): titkos hírszerző szolgálat, az Egyesült Királyság kormányának külföldi hírszerző szolgálata.
  • MI6: a SIS közismert neve.
Készült trailer is hozzá, ITT tudjátok megnézni.

Valamint akit érdekel, az oldalsávban megnézheti az eredeti történet linkjeit is.


Az első fejezetet péntek este fogom hozni, addig is ismerkedjetek a sztorival és az új bloggal, hamarosan találkozunk! 😘

2 megjegyzés:

  1. Sziaaa.
    Dreamy vagyok, csak valamiért a telon a blogger nem akarja felismerni, hogy én vagyok. Csak névtelenként tudok írni.😅
    Jaj nagyon de nagyon vártam már ezt a pillanatot! 😍😍 Imádom a fordításaidat és most olyan nagyon boldog vagyok! ❤️
    Jó kis történetnek ígérkezik csak kár hogy 11 részes. Az olyan kevésnek tűnik😭
    De az hogy izgalmas lesz az viszont nagyon is jó! Imádom az izgis sztorikat!
    Szóval várooom a pénteket! Nagyooon! Hihetetlenül boldog vagyok most! Köszönöm❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia 😊
      Hát ez érdekes, de a lényeg, hogy tudsz kommentelni 😊
      Fú, már én is nagyon meg akartam csinálni, csak nehezen szántam rá magam, mert macerás az elején ezt a sok dolgot beállítani, de itt van végre. Nagyon jól esik, hogy így gondolod 💕
      Igen, azt én is sajnáltam, jó lett volna többet olvasni belőle, de azért szuper részek lesznek 😉
      Ó, eseményekben nem lesz hiány, az tuti.
      Már csak 2 nap 😉❤️

      Törlés