péntek, åprilis 28, 2023

11. fejezet

Sziasztok! 😊
ElĂ©rkeztĂŒnk hĂĄt az utolsĂł rĂ©szhez Ă©s egyben epilĂłgushoz. EbbƑl minden rĂ©szlet kiderĂŒl, ami eddig titok volt 😉 Szerintem mindenkinek tetszeni fog.
RemĂ©lem, nektek is annyira tetszett a törtĂ©net, mint nekem, nagy Ă©lmĂ©ny volt fordĂ­tani, Ă©s jĂł volt ĂĄtcsöppenni ebbe a vilĂĄgba 😊 Nagyon köszönöm, hogy velem tartottatok ennĂ©l a törtĂ©netnĂ©l is! 💖
És termĂ©szetesen nem fogok eltƱnni, hamarosan jelentkezem egy Ășjabb fordĂ­tĂĄssal! 🎉 Viszont ez egy picit vĂĄrat magĂĄra, ugyanis hĂĄtra van mĂ©g pĂĄr fejezet, amit meg kell csinĂĄlnom 😀 Azt mĂ©g nem tudom, hogy itt, bloggeren csinĂĄlok-e neki blogot, ezen mĂ©g gondolkodnom kell, de wattpadon biztosan elĂ©rhetƑ lesz, szĂłval kövessetek be ott nyugodtan (LINK), Ă©s akkor biztosan nem maradtok le semmirƑl 😉
SzĂłval remĂ©lhetƑleg nĂ©hĂĄny hĂłnap mĂșlva hozom az Ășj sztorit, wattpadon majd a profilomnĂĄl talĂĄlhatjĂĄtok meg (plusz Ășgyis kap Ă©rtesĂ­tĂ©st, aki bekövet), itt pedig az biztos, hogy a szokĂĄsos mĂłdon egy Ășj posztban kiteszem a linket. Hogy bloggeres is lesz-e vagy csak wattpados, azt mĂ©g kitalĂĄlom addig.
A tovĂĄbbiakban is olvassĂĄtok, osszĂĄtok ezt a törtĂ©netet nyugodtan, Ă­rjatok is bĂĄtran, ha meg szeretnĂ©tek osztani a gondolataitokat, idƑnkĂ©nt minden fordĂ­tĂĄsomat csekkolom 😀
Nos, azt hiszem, mĂĄst nem akartam mondani, kellemes olvasĂĄst kĂ­vĂĄnok! És hamarosan jön az Ășj fordĂ­tĂĄs! 💖




11. fejezet/EpilĂłgus

London (Anglia)
Downing Street 10
2016.05.26.
22:00
 
- Munka elvĂ©gezve – feleli Louis Harry padlĂłn lĂ©vƑ testĂ©re nĂ©zve. – Megkaphatom a fizetĂ©semet most mĂĄr.
- MegfeledkeztĂ©l arrĂłl az emberrƑl, akit akartam, hogy elƑször megölj – mondja neki Kozlov a miniszterelnök felĂ© intve, aki Ășgy nĂ©z ki, hogy mindjĂĄrt elĂĄjul.
- Amint megkapom a fizetĂ©semet, Ƒt is lelövöm.
- Rendben, rendben – prĂłbĂĄlja megnyugtatni Ƒt Kozlov, aztĂĄn elƑveszi a telefonjĂĄt. Louis ugyanezt teszi, megnyitva a bankszĂĄmlĂĄjĂĄt.
NĂ©hĂĄny mĂĄsodperccel kĂ©sƑbb kĂ©tmilliĂł font jelenik meg az egyenlegĂ©n.
- Most pedig. Tedd, amit tenned kell – utasĂ­tja Ƒt Kozlov. – És aztĂĄn jussunk ki innen.
Louis elmosolyodik.
- KĂ­vĂĄnsĂĄgod szĂĄmomra parancs, fƑnök – meghĂșzza a ravaszt, mire Kozlov a padlĂłra esik hĂĄtra gördĂŒlt szemekkel. – Kurva – köpi a szĂłt Louis, ledobva a fegyvert.
Megfordul, majd a miniszterelnök felĂ© megy, hogy kivegye a szĂĄjpeckĂ©t Ă©s kiszabadĂ­tsa Ƒt a kötelek közĂŒl, amikkel le volt kötözve az elmĂșlt hĂłnapban.
- SajnĂĄlom, hogy ezt lĂĄtnia kellett, uram.
- Semmi gond.
- Menjen ki Ă©s kĂŒldjön le ide mentƑsöket – mondja neki Louis, a miniszterelnök pedig ezt is teszi.
EzutĂĄn Louis Harry felĂ© megy, felemelve Ƒt a szĂ©kĂ©vel, Ă­gy Harry ismĂ©t ĂŒl.
- Harry – feleli, megĂŒtve az arcĂĄt. – Harold!
Harry pislog kĂ©tszer, mielƑtt kinyitja a szemeit.
- Mi… nem haltam meg?
- Nem, te idiĂłta. A szĂ©ked hĂĄtuljĂĄt lƑttem meg, hogy eless, beĂŒsd a fejedet Ă©s ideiglenesen elveszĂ­tsd az eszmĂ©letedet.
- De te… te neki dolgoztĂĄl. KĂ©tszeresen vĂĄgtĂĄl ĂĄt minket!
Louis megrĂĄzza a fejĂ©t, miközben kioldozza Ƒt.
- IgazĂĄbĂłl, nĂ©mileg kĂ©tszeresen vĂĄgtam ĂĄt Ƒt. ValĂłban felbĂ©relt engem, hogy öljem meg a miniszterelnököt, de Ășgy döntöttem, hogy nem fogom.
- SzĂłval minden, amit mondott, igaz volt? Az egĂ©sz egy szĂ­njĂĄtĂ©k volt Ă©s tĂ©nyleg segĂ­tettĂ©l neki, hogy egy lĂ©pĂ©ssel elƑttĂŒnk…
- Igen, de az elsƑ kĂ©t hĂ©t felĂ©nĂ©l meggondoltam magam.
Harry a homlokĂĄt rĂĄncolja, miközben a csuklĂłit dörzsöli, Louis-ra bĂĄmulva, aki Ă©ppen elƑtte tĂ©rdel.
- Miért?
- Mert… nem tudom. Elkezdtem… szimpatizĂĄlni veled.
- SzimpatizĂĄlni? – kĂ©rdezi Harry a szemeit forgatva. – Ez mĂ©g mindig nem mentsĂ©g arra, hogy…
- Az elƑbb vallottam be, hogy kedvellek, Ă©s hogy nem volt szĂ­njĂĄtĂ©k az egĂ©sz, te pedig Ășgy döntesz, hogy cseszegetsz a nyelvtanom miatt?
Harry felsĂłhajt, de aztĂĄn elmosolyodik Ă©s magĂĄhoz hĂșzza Louis-t egy csĂłkra.
- Tudtam, hogy nem tennĂ©d meg – feleli Louis ajkainak.
- Amennyire szĂ©p ez, a farkam elzsibbad itt – szĂłlal meg Zayn, mire Harry odanĂ©z Louis vĂĄlla felett.
- Ó, baszki. Azt hittem, halott vagy.
Zayn bosszĂșsan pillant rĂĄ.
- Nos, nem vagyok. AbbahagynĂĄtok az undorĂ­tĂłsĂĄgot Ă©s kioldoznĂĄtok?
Louis felåll, és odasétål hozzå, hogy segítsen.
- Bocs, hogy megĂŒtöttem a fejedet, de Kozlov figyelt Ă©s nem leplezhettem le az ĂĄlcĂĄmat.
- Valaki beavat majd? – kĂ©rdezi Zayn a fejĂ©t dörzsölve. – Az elƑbb Ă©bredtem fel arra, hogy csĂłkolĂłztok Ă©s egy halott test van mellettem.
- 05-ös ĂŒgynök? 09-es ĂŒgynök? – hallatszik Liam hangja fentrƑl. – Minden rendben? NĂĄlunk van a miniszterelnök.
- Igen, idelent vagyunk! – feleli Zayn.
Liam gyorsan lerohan a lĂ©pcsƑn egy csapat mentƑssel Ă©s kĂ©t fegyveres srĂĄccal.
- Ó, hĂĄla Istennek. Mr. Cameron azt mondta, hogy az egyikƑtök meghalt.
Hirtelen megragadja Zayn arcĂĄt Ă©s egy csĂłkot nyom az ajkaira, mielƑtt ijedten hĂșzĂłdik hĂĄtra.
- Uh… bocsi.
Aztån Louis és Harry felé fordul.
- Valakinek sok mindent kell megmagyaråznia, és azt rögzíteni kell.

***

London (Anglia)
MI6 központ
2016.05.27.
00:30

- SzĂłval felbĂ©relt Kozlov, hogy öld meg a miniszterelnököt, de meggondoltad magad? És Ƒt ölted meg? – ellenƑrzi Liam, hogy jĂłl hallotta-e. Louis bĂłlint, hĂĄtra dƑlve a szĂ©kĂ©ben.
- És az egĂ©sz lƑporszĂĄllĂ­tmĂĄny Ă©s nukleĂĄris kĂłdok biztonsĂĄgban vannak ott, ahovĂĄ valĂłk.
Liam egyik kezĂ©vel beletĂșr a hajĂĄba.
- JĂ©zus Krisztus. Mekkora kibaszott kĂĄosz. De – felĂĄll, Ă©s Harryre nĂ©z, aztĂĄn Zaynre. - Nagyon bĂŒszke vagyok rĂĄtok. Nagyon jĂł munkĂĄt vĂ©geztetek, Ă©s nyugodtak voltatok az extrĂ©m stresszes pillanatokban is.
- KöszönjĂŒk, uram – bĂłlint Harry, majd megrĂĄzza Liam kezĂ©t. Zayn ugyanezt teszi, aztĂĄn Liam megfordul, hogy elƑvegyen valamit az asztalĂĄbĂłl.
- KöszönetkĂ©nt szeretnĂ©nk, hogy kivegyetek egy hĂłnapot. Azaz, ha valami törtĂ©nik…
Harry elmosolyodik.
- Tudjuk, uram. Telefonközelben leszĂŒnk.
- HovĂĄ mentek mindhĂĄrman? – kĂ©rdezi Liam, ĂĄtadva mindegyikĂŒknek egy medĂĄlt. – Ezt a kiemelkedƑ munkĂĄtokĂ©rt. MĂ©g neked is, Louis.
- A BahamĂĄkra megyĂŒnk – vĂĄlaszolja meg Harry Liam kĂ©rdĂ©sĂ©t. – AztĂĄn Las Vegasba. A Karib-szigetekre…
- Ez nagyszerƱen hangzik – halkul el Liam, mire Harry a szemeit forgatja, Ă©s meglöki Zayn könyökĂ©t.
- Te is szeretnĂ©l jönni? – kĂ©rdezi meg Zayn. – Egy hĂ©t mĂșlva indulunk. És Niall is jön.
Liam elmosolyodik.
- Persze, hogy szeretnék menni.

***

Bahama-szigetek
Atlantis Royal Towers Hotel
2016.06.10.
15:00

- Kozlov kifizetett egyĂĄltalĂĄn? – teszi fel a kĂ©rdĂ©st Harry Louis-nak hirtelen.
Az egyik medencĂ©nĂ©l ĂŒlnek, koktĂ©lokat iszogatnak, Ă©s a legveszĂ©lyesebb kĂŒldetĂ©seikrƑl beszĂ©lgetnek, egyiket a mĂĄsikhoz hasonlĂ­tva.
- Igen. KĂ©tmilliĂł fontot, mielƑtt lelƑttem. De elƑbb megköszöntem neki, Ășgyhogy udvarias voltam.
Harry felnevet.
- Ez olyan durva volt, babe.
Louis elmosolyodik a becenĂ©ven, amitƑl Harry bizsergĂ©st Ă©rez belĂŒl. Ilyenek, miĂłta Louis egy nagyon furcsa, majdnem gimis mĂłdon elmondta neki, hogy kedveli Ƒt. Louis mĂĄr elmondott neki mindent arrĂłl, hogyan talĂĄlta Ƒt meg Kozlov egy hĂłnappal a robbantĂĄs Ă©s az emberrablĂĄs elƑtt, hogy kĂ©tmilliĂł fontot ajĂĄnlott fel neki mindenĂ©rt, Ă©s hogy hogyan kezdte el nagyon megkedvelni Harryt, majd meggondolta magĂĄt.
- De hogy csinĂĄltad azt a mutatvĂĄnyt a robbanĂĄssal? LĂĄttalak meghalni – feleli Harry megrĂĄzva a fejĂ©t.
- Tudtam, hol volt a bomba, Ă©s ha beosonok abba a helyisĂ©gbe a szĂ©ffel, egyenesen a szĂ©fbe, akkor rendben vagyok. Éppen idƑben sikerĂŒlt bejutnom.
- ƐrĂŒlt vagy – mondja Harry a fejĂ©t rĂĄzva. – Mi van azzal, amikor eltĂ©vesztetted Kozlov szĂ­vĂ©t Ă©s Ă©letben hagytad Ƒt? Az szĂĄndĂ©kos volt?
Louis bĂłlint.
- Persze, hogy az volt, nem akartam megölni Ƒt, mielƑtt megkaptam volna a pĂ©nzemet. Az volt az a pillanat, amikor eldöntöttem, hogy igazĂĄbĂłl Ƒt akarom megölni.
- És szĂ©pen sikerĂŒlt – mosolyog Harry, egy pillantĂĄst vetve a baljĂĄra. Zayn Ă©s Liam nĂ©hĂĄny napozóåggyal odĂ©bb ĂŒlnek tƑlĂŒk, nevetnek valamin, miközben az italaikat kortyoljĂĄk. – Nem tudom elhinni, hogy Liamnek is tĂ©nyleg tetszik Zayn. Sosem gondoltam volna erre, ƑszintĂ©n szĂłlva.
Louis vĂĄllat von.
- Addig kell Ă©lvezniĂŒk, amĂ­g tart, mert az MI6 elƑírĂĄsa, hogy nem lehet munkatĂĄrssal randizni.
- Akkor fontolĂłra veszed az ĂĄllĂĄsajĂĄnlatot, amit Liam tett neked?
Amint mindennek vĂ©ge volt, Liam felajĂĄnlott egy ĂĄllĂĄst Louis-nak 20-as ĂŒgynökkĂ©nt, de Louis azt mondta, hogy mĂ©g megfontolja.
- MibƑl gondolod ezt?
- Nos, egyrĂ©szt, elolvastad az egĂ©sz könyvet a szabĂĄlyokrĂłl Ă©s miegymĂĄsrĂłl, amit Liam ĂĄtadott neked. Én ĂĄt sem olvastam, mielƑtt alĂĄĂ­rtam.
- Szeretem tudni, hogy mibe egyezek bele – feleli Louis. – És nem vagyok biztos benne, hogy tĂ©nyleg csatlakozni akarok az MI6-hez.
Harry a homlokĂĄt rĂĄncolja.
- Az egĂ©sz randizĂłs dolog miatt? Tudod, megbeszĂ©lhetjĂŒk az Emberi ErƑforrĂĄs…
- Nem, nem azĂ©rt. Csak… nem szeretem, ha le vagyok kötve egy munkĂĄhoz. Szeretek akkor dolgozni, amikor akarok, ahogy akarok…
- Megölni embereket – mondja Harry.
- Megölni rossz embereket – javĂ­tja ki Louis. – Aki megĂ©rdemli, hogy megöljĂ©k. MegtennĂ©m ingyen, de a fizetĂ©s bĂłnusz.
Harry elmosolyodik.
- Igen. ValĂłszĂ­nƱleg igazad van. Ó, valaha is… tudod, elkaptad azokat az embereket, akik a hĂĄzatok betörĂ©sĂ©Ă©rt voltak felelƑsek? ErrƑl mĂ©g sosem mesĂ©ltĂ©l.
- Igen, elkaptam. BĂĄr nem volt nehĂ©z, megöltem Ƒket, amikor tizenhĂ©t voltam. Amint felĂ©bredtem a kĂłmĂĄbĂłl Ă©s senki sem volt a közelemben, sikerĂŒlt kiosonnom a tƱz esetĂ©n hasznĂĄlandĂł vĂ©szkijĂĄraton, Ă©s elmentem az egyik jĂł barĂĄtomhoz, akirƑl tudtam, hogy vannak kapcsolatai a maffiĂĄval. Mindent elmondott, amire szĂŒksĂ©gem volt, Ă©s nagyjĂĄbĂłl Ă­gy kezdƑdött, hogy bĂ©rgyilkos legyek.
Harry megdöbbenve néz rå.
- Tizenhat Ă©ves voltĂĄl.
- És? A csalĂĄdomat minden ok nĂ©lkĂŒl meggyilkoltĂĄk, Ă­gy nĂ©hĂĄny kapcsolatnak köszönhetƑen felkutattam ezeket az idiĂłtĂĄkat. HĂĄrom huszonĂ©ves volt, akik csak ĂŒres hĂĄzakat raboltak ki, de vĂ©letlenĂŒl olyan hĂĄzba botlottak bele, ahol Ă©ppen otthon voltak.
Harry minden egyes szavĂĄra figyel.
- És hogy ölted meg Ƒket?
- UgyanĂșgy, ahogy megöltĂ©k a csalĂĄdomat. Egy szĂ©khez kötöztem Ƒket, ĂłrĂĄkig kĂ­noztam Ƒket, mielƑtt a szĂ­vĂŒk közelĂ©ben rĂĄjuk lƑttem Ă©s hagytam, hogy pĂĄr ĂłrĂĄig kivĂ©rezzenek, amĂ­g meg nem haltak.
- És mit csináltál a testekkel?
Louis megråzza a fejét.
- Mondtam, hogy volt egy baråtom a maffiåban. Gondoskodtak róla, és azok hårman eltƱntek.
- De tovåbb öltél pénzért?
- Mire ki akartam szĂĄllni, addigra tĂșl mĂ©lyen voltam. BƱntudatom volt Ă©s nagyon rosszul Ă©reztem magam, amiĂ©rt pĂ©nzĂ©rt ölök embereket, de egy barĂĄtom, akit munka közben szereztem, azt mondta, hogy ezek az emberek megĂ©rdemlik, hogy meghaljanak, mert rossz dolgokat tettek Ă©s Ƒk is megöltek mĂĄs embereket. A rendƑrsĂ©g nem tudta elkapni Ƒket, mert kapcsolataik Ă©s nagyon jĂł ĂŒgyvĂ©djĂŒk volt, folytattĂĄk a gyilkolĂĄst Ă©s a rossz dolgokat, amĂ­g valaki meg nem ölte Ƒket. NagyjĂĄbĂłl csak erre volt szĂŒksĂ©gem. És mire ki tudtam volna szĂĄllni ebbƑl a „profi bĂ©rgyilkos” Ă©letbƑl, nem akartam – feleli Louis, majd megĂĄll, hogy Harry arckifejezĂ©sĂ©re nĂ©zzen, megprĂłbĂĄlva kitalĂĄlni, hogy mire gondol.
- De hogyan tanultĂĄl meg olyan sok mindent? Annyi sok nyelvet, Ășgy Ă©rtem, Ă©s kĂ©szsĂ©geket…
Louis hátra dƑl a napozóágyban.
- Ez a srĂĄc, a barĂĄtom, akit munka közben szereztem, Ƒ segĂ­tett mindenben. Bonyolult – mosolyodik el, amikor lĂĄtja, mennyire magĂĄval ragadott Harry. – Boldog vagy a törtĂ©nettel most mĂĄr?
Harry bĂłlint.
- Nagyon boldog. ÖrĂŒlök, hogy… nem tudom. Hogy itt vagy most.
- TermĂ©szetesen Ă©n is – mosolyog Louis, aztĂĄn odahajol, hogy egy csĂłkot nyomjon Harry ajkaira.
- És mennyi pĂ©nzt kerestĂ©l hĂ©t Ă©vnyi gyilkolĂĄssal?
Louis magåban szåmolva néz fel.
- KörĂŒlbelĂŒl… fĂ©l milliĂĄrd fontot. NĂ©gyszĂĄz Ă©s egy kicsi.
Harry szemei kidĂŒllednek. Azt hitte, az Ƒ 1,2 milliĂł fontos Ă©ves fizetĂ©se sok, de Ășgy tƱnik, nĂ©hĂĄny embernek jobban megy a sora.
- És mihez kezdesz a pĂ©nzzel?
- AutĂłkat, hĂĄzakat veszek… MĂ©g mindig megvan több, mint a kilencven szĂĄzalĂ©ka kĂŒlönbözƑ bankszĂĄmlĂĄkon, Ă©s fogalmam sincs, mihez kezdjek vele. SzĂłval jĂł, hogy most sok szabadidƑnk van, bĂĄrhovĂĄ elvihetlek a vilĂĄgon.
Harry a szemeit forgatja.
- Van pénzem, köszi. Vårj. Ha olyan sok pénzed van, håny embert öltél meg eddig?
- Kétszåzhatvanötöt.
- Azt a kurva – marad tĂĄtva a szĂĄja Harrynek. – Ez furcsa mĂłdon pontos.
- Azt talån nem tudom, mennyi pénzem van, de sosem felejtem el az embereket, akiket megöltem.
- És nem akarod abbahagyni? Úgy Ă©rtem, a gyilkolĂĄst. Van pĂ©nzed arra, hogy boldogan Ă©lj.
Louis elgondolkozik.
- De. Kozlov amĂșgy is az utolsĂł megölt emberem lett volna. TĂ©nyleg gondolkozom azon, hogy mĂĄsik munkĂĄm legyen.
- Ó, komolyan? – kĂ©rdezi Harry, Ă©s azonnal felvirul az arca. Louis mosolyogva bĂłlint.
- Igen. Az MI6-nĂ©l. De nem ĂŒgynökkĂ©nt… ilyen… bizalmas informĂĄtorkĂ©nt.
- IlyenĂŒnk nincs – rĂĄncolja a homlokĂĄt Harry. – Csak a rendƑrsĂ©gnĂ©l van.
- Akkor gondolj rĂĄm Ășgy, mint egy MI6 tanĂĄcsadĂł. Tudod, valaki, aki segĂ­t a kĂŒldetĂ©seknĂ©l meg ilyeneknĂ©l.
- Azt hiszem, ezt meg lehet beszĂ©lni Liammel – mondja neki Harry. Louis bĂłlint.
- Tudom, mår beszéltem vele.
- Igen?
- Mhm – mosolyog Louis. – És mindezt ingyen csinĂĄlom. AmĂșgy is unatkozom a londoni hĂĄzamban, Ă©s mivel mĂĄr nem fogok dolgozni, kell csinĂĄlnom valamit, amivel elĂŒtöm az idƑt.
Harry elvigyorodik, miközben egyenesen felĂŒl, majd megfogja Louis tarkĂłjĂĄt, közelebb hĂșzva magĂĄhoz.
- Mi lenne, ha most engem csinĂĄlnĂĄl, hogy elĂŒsd az idƑt? – javasolja Harry ĂĄrtatlanul.
Louis elvigyorodik, megnyalva az ajkait.
- Azt hittem, sosem kérdezed meg.

VÉGE

2 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Itt vagyoook! MĂĄr pĂ©nteken olvastam, de csak most jutottam ide komizni. Jaaj, annyira nagyon örĂŒlök neki, hogy hamarosan hozol Ășj fordĂ­tĂĄst! Alig vĂĄrooom! 😍😍
    SzomorĂș vagyok, hogy vĂ©ge, olvastam volna mĂ©g, mert nagyon jĂł sztori😍
    És igeeen, tudtam, hogy az egĂ©sz megint szĂ­njĂĄtĂ©k. BĂĄr nem tudtam, hogy is lesz, de Louis profin megoldotta. HĂĄla az Ă©gnek! Most mĂĄr nem vagyok mĂ©rges rĂĄ. JĂł, eddig se voltam, csak ahogy az elƑzƑ fejezetben HarryrƑl beszĂ©lt... De kijavĂ­totta a rosszat! 😂 És Zayn is Ă©l!! Liam megcsĂłkolta!! VĂ©greee!
    AztĂĄn meg egyĂŒtt mentek el "nyaralni"! Jaaaj, Ășgy lĂĄtom nekik is összejön, mint ahogy Larrynek is.😍 ImĂĄdtam Ƒket egyĂŒtt olvasni, azok a folytonos piszkĂĄlĂłdĂĄsok. JĂłkat nevettem rajtuk. És hĂĄt Louis megint alkotott:
    "KĂ©tmilliĂł fontot, mielƑtt lelƑttem. De elƑbb megköszöntem neki, Ășgyhogy udvarias voltam." Ezen hangosan felröhögtem😂😂😂 ahogy most is visszaolvasom, sĂ­rok, ez a szöveg hatalmas😂
    ÖrĂŒlök, hogy mindent megtudtunk. Nagyon jĂł sztori volt. Izgatottan vĂĄrom a következƑ fordĂ­tĂĄsod! ❤️đŸ„°
    Köszönöm! ❤️😘
    DreamyGirl

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia 😊
      Én meg csak most vĂĄlaszolni (sƱrƱ napok voltak...), szĂłval semmi gond. Bizony, remĂ©lem, az is tetszeni fog majd, ha elkĂ©szĂŒlök vele 😀 HĂĄt igen, ezzel Ă©n is Ă­gy voltam, mĂ©g legalĂĄbb ugyanennyi rĂ©szt olvastam volna legszĂ­vesebben 😄
      Én is nagyon remĂ©ltem, amikor elƑször olvastam, hogy nem volt komoly az elƑzƑ rĂ©sz vĂ©ge, mert nagyon kiakadtam volna 😄 És szerencsĂ©re Ă­gy is lett. Jaja, az mĂ©g nekem is rosszul esett kb. Bizony, az sem elhanyagolhatĂł, hogy Zayn Ă©l, hĂĄla a jĂł Ă©gnek 😀
      MegĂ©rdemeltĂ©k a kikapcsolĂłdĂĄst, esemĂ©nydĂșs idƑszakon vannak tĂșl. Igen, csak kiszenvedtĂ©k Ƒk is 😀 Nekem is nagyon jĂł volt fordĂ­tani, tĂ©nyleg egy Ă©lmĂ©ny volt.
      Én is nagyon röhögtem, nagyon adtam ezt a mondatĂĄt, annyira jellemzƑ rĂĄ 😀
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, szerintem is egy jĂł kis sztori volt 😊 Igyekszem vele minĂ©l hamarabb elkĂ©szĂŒlni 😘
      Én köszönöm, hogy olvastĂĄl Ă©s kommenteltĂ©l 💖

      Törlés